HTML

Drága Sünim el mondta nekem...

2010.05.18. 23:11 | Firecat | 2 komment

Kicsi, mini felnőtt Sünim írta ezt nekem, amitől még a leg kőszívübb embernek is olvadni kezd a lelke, nem hogy egy Démonnak XD

Hát hol is kezdjem? Nem is tudom lassan 1 éve annak, hogy megismertelek és ez idő alatt nagyon sok mindenen átmentünk. De a sok rossz ellenére kitartottunk egymás mellet ez idő alatt.
A kitartásunk szerintem a szerelmünknek köszönhető, amit egymás iránt érzünk, és még remélem sokáig érezni is fogunk.
Néha elgondolkozok azon milyen hamar elment ez a lassan 1 év sok minden történt ez alatt. De tudnod kell, hogy én nem bántam meg h megismertelek, és ha újra kezdeném, ugyanolyan kitartó lennék melletted, mint, most mert SZERETLEK.
Tudom, néha nem olyan vagyok, mint amilyennek szeretsz, de az embernek vannak jó és rossz napjai egyaránt.
Néha utólag gondolok bele hogy vajon helyesen döntöttem- e vagy nem. Nem mindig döntök helyesen sajnos, de akkor abban a pillanatban helyesnek találom.
De tudnod kell, h mázlistának érzem magam, amiért egy ilyen csodálatos lány, mint te szeret engem tiszta szívből, és nagyon jól esik, hidd el, mert engem még soha nem szeretett így senki és talán nem is fog.
Hidd el nekem én is szeretlek, lehet, h nem tudom úgy kimutatni, mint te, de attól még így van.
Akkor vagyok a legboldogabb, ha átölelhetlek és adhatok egy fárasztó nap végén 1 puszit v 1 poszit:-) a bocimnak.
Mert néha 1 ölelés többet jelent minden szónál. Legyen, bármi én kitartok melletted, mert szeretlek nagyon.
 Írta: sün
Címzett: boci

Ezt mind nekem írta, amit soha nem fogok elfelejteni... Szeretlek

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr492014308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Firecat 2010.05.18. 23:14:44

Szeretlek Kicsi Mini Felnőtt Sünim!

japanbirs 2010.05.19. 20:40:28

Te szent málnabokor!!! Ezt a rózsaszín habot.... (megjegyzem, azért nekem is közöm van ehhez a fene nagy szerelemhez... Anya
süti beállítások módosítása