HTML

Válasz a blogom értékelésére...

2010.06.09. 18:41 | Firecat | 4 komment

Érkezett egy kritika bizonyos illetőtől hogy szinte a blogom neki szól. Hát közlöm a blogom nekem szól és az olvasómnak. Lehetsz te az olvasom, vagy ő, vagy mi, de ők is lehetnek. A blogom publikus. Ide vetem piciny lelkem pici döntéseit nagy dilemmáimat és az élet hatalmas döntéseit is itt vitatom meg hát igen társaság hijján csak magammal. Élem az életem itt mint Vörös Démon és ott a messzi kettős Győr-Móvár otthonban is. Hát mint ahogy már mondtam ez az enyém. Része annak az életemnek amit itt élek Kyber lányként és része annak amit Boci lányként. Tartok akkor nektek kedves olvasóim egy egyszerű mai napi program elemzést:

Reggel:

Hirtelen felébredek izzadság és telefon vibrálás közepedte hajnali 6:40-kor és első utam az illemhelyfelé vezet. Fáradt nyúzott arccal lesek a tükörben keresve magamat aki tegnap este pont ott feküdt le ahol most felkeltem. Szééépen laaaaassan a ruháimat magamra erőltetem és büszkén nyugtázom ez még nem a vég, az csak majd lesz. Táskát bepakolom fogkefével a számban, majd fésüvel a kezemben cipzárazok. Vagyis ruha van rajtam, fogam tiszta, hajam hát áll valahogy ezért még 7:20 ig vissza feküdtem. Zenét hallgattam és néztem szobatársam aki ugyan ezeken a dilemmákon ment át így kora hajnalban.

Délelőtt:

Biciklimet hanyagul a Rastyénak támasztom, már csak a bosszantás kedvéért is, és komoly tekintettel az infópavilon felé sietek mert tudhatni késésben vagyok. Első órán hát többnyire aludtam és a blogomat írtam mint egy jó admin tenné. 2. órán hülyülés mert helyettesített úgyse megtartott óra volt. Etikán lezártak 5ösre (csak minket 4ünket! ^^) dupla magyaron őőőő Szállítót néztünk és az utsó infón meg pasikat a neten...

Délután:

Hazaérve táska le, cipő ledob átvetkeztem itthoni szerkómba és jól megérdemelten az illemhely felé sietek. Fincsi ebéd után, laza infó tétel tanulás kisebb nagyobb figyelemelterelő emberekkel pl.: "elkérhetem a biciklid?" vagy "Jé te itt vagy?" Tétel befejezve magamba nyugtázva hogy ha ezt húzom akkor készülök a totális leégésre (mellesleg a processzor felépítését dolgoztam ki). Ellkezdtem nézni egy filmet mivel szoba társ hijján mást nem tehettem, de a film nem volt valami nekem való. Ezért a könyv mellett döntöttem, vagy 141 oldalt elolvastam (nem röhögni kérem, de most direkt megnéztem hol tartok :D) úgy hogy csak repült az idő. 5 körül beszéltem a boci idomárommal és piciny lelkem is nyugovóra tért. Majd nem is olyan rég kb fél órája a hálózattól elvágottságot megszüntettem és bekapcsoltattam a netet. Azóta itt ülök egy tea és egy plüss boci társaságában és írom a blogomat. Mellékelek egy képet is rólunk a tuti 4esről akikkel ma szórakoztam:

Vagyis itt vagyunk Firecat meg a Jégcsap,                    Itt meg a Wall-E meg Nita

 

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr92069577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironcat92 2010.06.10. 15:24:28

hiányozni fogtok... hüpp hüpp
hiányzik a pesti kirándulás az eső kivételével.
Puszi. Szeretés. BizzBizzBizz

Firecat 2010.06.10. 18:01:10

Ti is nekem, de ha jöttök szívesen látlak titeket szerény hajlékomban! Bizz bizz

japanbirs 2010.06.11. 09:39:56

Hajlékunkban, Drágám!! Egyébként, gyertek csak nyugodtan el kel mindig egy babysitter.. Anyátok...

ironcat92 2010.06.11. 13:29:14

én max bébisintér lennékXD nah jó neeeemmm.... nagyon édes volt a kiscsaj:D puszi
süti beállítások módosítása