HTML

Én a szende Démon...^^

2010.05.04. 11:53 | Firecat | 1 komment

Én a kis szende lányka a szomszéd néninél szedtem a borsót a nénivel, a fia pedig haza caplatott szépen nyugalomban, hogy hozzák a tüzelőt traktorral, ki kéne nyitni a hátsó ajtót. Én persze mivel alig 1 éve laktam falun, nagyon izgatott lettem a traktor hírétől.Gyorsan a kapuhoz mentem és igen begördült a monstrum. Gondoltam egy bácsika vezeti és én fel szállok mellé, de csalódtam kellemeset, mert egy vonzó srác vezette. Magamban lemondtam a tervemről, mert azért mégse kéne így letámadni...
A nénivel beszélgettem a srácról, és a kukutyin alsó utcában lakott. Semmi esélyem nem volt. Oda adtam a számom a néninek mert valami miatt hihetetlenül fontos volt neki. Nem telt el 1 hét és hétfő éjjel írta is az smst a srác hogy másnap randiznék-e vele... Mondhatom jó az időzítése, mert egy randiról jöttem haza. De belementem. Ott állt másnap 2kor a buszmegállóban, ami a falunk szinte központja is lehet a Süni kocsma mellet, egy szál gyönyörű rózsával... Ez tör
tént lassan 1 éve...

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr491973523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

japanbirs 2010.05.05. 21:28:58

Nem is így néz ki az a rózsa már....
süti beállítások módosítása