HTML

"Mert én a Vörös Démon vagyok!"

2010.04.13. 20:59 | Firecat | 1 komment

Ha olyan dolog történik velem ami a szemléletemet egy pillanat alatt megváltoztatja, és teljesen más értelmet nyernek a történések, akkor változunk. Az emberek, a mimikájuk, a megmozdulásaik. Új barátságok köttetnek, régiek frissülnek fel. Csodálatos események mennek végbe. Összekovácsol minket a düh, a csalódottség, az elhatározás a bosszúra. Ez nem monumentális kivégzés, hanem röhögve fogom magam nélkülük jól érezni, új dolgokat teszek, másabb leszek és idegesítőbb számukra. Ezt kell tennem, mert gyűlölve lenni és gyűlölni elhatározás lett. Kihívásra kihívással felelek. 2színű álszent banda, akiket barátnak hittem. Emberek, akikkel  törődtem, figyeltem rájuk, de csak a kitagadást kaptam. "Barátok" akik változásra késztettek, és teljes kifordulásra bíztattak. De büszke vagyok. Nem érdeklem őket és tudom, hogy kibeszélnek. Érzem és tapasztalom, de ez az utolsó hét nem lesz rózsás egyikünknek sem, az biztos. Most kiadom magam és azt csinálok AMIT AKAROK!!!!

Mert én vagyok a Vörös Démon!

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr431918945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

japanbirs 2010.04.15. 21:24:30

Ja, ezt elviselni és büszkén tova lépni....
süti beállítások módosítása