HTML

70. nap, avagy az elmaradt élménybeszámolók...

2010.08.22. 13:12 | Firecat | 1 komment

Rég írtam tudom, és sokkal tartozom ezért ez egy giga blog lesz amit mindenkinek le kell kommentelni-e hogy lássam látogattok-e.

1.programom Az Usa Car bemutató

Szóval... Hát jó rég volt, azt hiszem hogy augusztus 7.én, és tényleg akkor mert ez volt a hónapfordulós programunk. Naszóval Komáromban voltunk és sok csodás amcsi csecse kocsit láttunk. Persze nagy mellű nők árnyékában... Voltak kamionok, személy autók, police kocsi, persze a régi idők motorjai is megfordultak itt. A monostori erőd ezért tele volt jobbnál jobb kocsikkal. Amikel megnéztünk bemutatók, azok nagyon jók voltak, volt gumi füstölés szakadásig, volt lowrides show és a legjobbak a Big Foot nevezetű hatalmas járgányok akik a pici döncinek elnevezett kocsikat törték és lazán járdának használták. Haza felé persze esett az eső, de ez nem rettentett meg attól hogy teszt vezessek. Jó hír hogy ebbe senki nem szenvedett sérülést.

2.programom Az Esküvő

Senki se ijedjen meg, nem én esküdtem hanem a Sünim nővére mondta ki a boldogító igen augusztus 14.én A Zhichy palotában kezdtünk a polgári esküvővel, ahol gyorsan végeztünk, a pár könnyes szemét csodálva a boldogító kimondásakor. Aztán szépen csinosan seregestül mint a verebek kimentünk Likócsra a Templomi szertartásra, ahol szegények napon ültek azzal szemben és egymás kezét fogva fojt róluk a víz. A kivonulásukkor elsült a kedvenc poénom, valaki zacskóstól dobta a rizst, amit a vőlegény ügyesen fél kézzel hárított. A menyasszonyi csokrot sajna nem én kaptam el, de sebaj, egyszer talán lesz saját dobálni valóm XD. Tovább robogunk Pannonhalmára és itt a lagzi keretében degeszre ettük magunkat. Újházi tiklevessel nyitottunk, majd minden mi szem száj ingere az asztalra került főfogásként. El is felejtettem hogy a Welcome drink is fini volt, (mind a 2 XD) a desszert előtt csak sör, bubis üdítők voltak öblíteni valók, de a sok torta meg süti hát nagyon megkívánta. Az esküvői torta csoda szép volt, és ezzel kiegészülve ittam meg életem első vodkanarancsát. Hajnali 3 ig ment a zsivaj, de úgy 1 órától a család férfi tagjai énekeltek harsányan magyar népdalokat.

3.programom Az állatkert

Ez nem régi program, hiszen augusztus 20.áról beszélek. A Süni meg a húgom meg én állatkertbe mentünk a csapat férfijának a meghívásából. Igaz én már voltam, de kihozta belőlem a gyereket és én is nagyon tudtam örülni a sok féle állatnak. Amit csak lehetett megsimogattam, de a legjobb a zsiráf volt. Ahogy közeledtünk a hatalmas állat felé én már tudtam hogy kicsi vagyok, de Sünimben is elkezdett ez megfogalmazódni. A nagy nyakú a kezemből evett ropit, meg persze meg nyalogatta a kezem hátha az is ehető. Ezek után az őzeket lestük meg és nagyon örültünk hogy a kezünkből szintén ropit és frissen tépett füvet ettek. Czunci nagyon élvezte az állatkerti kört, igaz hogy főként a kürtöskalács tetszett neki, de legalább már látott velünk ilyen sok fajta állatot.

 

 

4.programom Az Extrém motor show

Czuncit az állat kert után haza vittük ás elblattyogtunk az Eto Stadionba ahol sok sok motor meg kocsi figyelt minket. Persze ezek a kocsit olyanok voltak hogy a náthát is kiszűrik belőled annyira felvannak szerelve minden modern cuccal. Egy Mókus nevezetű emberke extrém bemutatóját lestük meg, ahogy létrán áll a motor tetején, Titanicot játszik el, vagy éppen bukfencezik. Fergeteges volt a show majd ezután a Stand Up Comedy előadását hallgattuk, a végén egy kis Barbee nyekergéssel és 2 opera énekes károgásával fűszerezve. Amíg egy otthonos padkán megvacsiztunk a Sünimmel alig vártuk a tűzijátékot. Hirtelen hideg lett, vagyis egymást ölelgetve csak vártunk vártunk mígnem a lámpák lekapcsolódtak és elkezdődött a hihetetlen fényjáték. Egy lassú és nyugis zene szólt közben, amitől még szebb és még romantikusabb volt az egész. Amikor sajna vége lett picinylábunkat a kocsifelé majd haza felé irányítottuk. Itthon egy-egy pohár bor és már egymás mellett szundítottunk, egymás átkarolva, átölelve...

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr822238805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

japanbirs 2010.08.22. 17:44:27

Egy szavad sem lehet, édes lányom.. örülök, h boldog vagy és köszi a gyerekmentes napokat.. tök jó vol. Köszi: Anyád
süti beállítások módosítása