HTML

Vizsga drukk, avagy mit tegyen egy Démon ha fél?

2010.06.02. 20:11 | Firecat | 1 komment

Nah ja az a vizsga. És nem csak a Démonnak, de a Sünijének is megy a vizsgadrukk. Neki munkához kell hogy felnőtt lehessen, nekem bizonyítani hogy igazi okos Démon lehessek.

Félünk. Mindketten, tartunk attól amit még ha nem is mondanak ki álmatlan éjszakákat tud okzni, és mérhetetlen nagy önbizalom hiányt. Neki ez fontosabb, de Ő már ügyesebb is. Nekem még van esélyem javítani, de kérlek ezt nem bukhatom el! Ezzel bizonyítanom kell, meg mutatni, hogy érek annyit mint bárki más az életben. Vagyis magamnak akarok megfelelni? Lehet. Sőt lehet az sem ártana, mert büszke és makacs Démon vagyok ha hiszed hanem, és nem lesz elég egy 3as! a-a minimum a 4es! Mert a Démon kódex ezt diktálja!

Démon kódex azt is diktálta hogy az érettségimis minden nap 1 tétel kötelezően megtanulandó, és tegnap az az júni 1 óta ez sikerül is mert a makacs Démon már 2 tételt bekebelezett mint 3 és 4 oldalas Word dokumentumot. Natessék itt is a szakmai ártalom! Mindig csak az a nyavalyás gép! Megint Kyber lány leszek? Nem hinném... Most tervem van, komolyelhatározásom és már egyre kevesebb félelemem a jövőre nézve.

Csak a Süni, az a drága tuskés minifelnőtt süni, aki miatt mindig aggódhatok. Ő meg persze értem, vagyis egyik se aszik a másik miatt. De én féltem. Féltem a kimerüléstől, attól a fáradságtól, amit a vizsga és a munka hoz neki. Nekem már csak másfél hét a suliból, de neki még 40 év munka a pihenésig... Azért az elég hosszú idő nem?

De nemcsak ez van most velünk. Hétfőn a 11.hónapja van velem, és közeleg a vészes 1 év, amin hatalmas nyaralás venné kezdetét. Csak Ő és Én.

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr172051738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

japanbirs 2010.06.08. 07:10:58

No para! Ügyes leszel.. Anyád
süti beállítások módosítása