HTML

I love Sammy

2011.05.24. 21:06 | Firecat | Szólj hozzá!

 Ma találkoztam Sammyvel! Olyan jó volt a "rég nem látott" arcokat újra megcsodálni, hogy a könnyem majd kicsordult. De a legjobb mégis Sammy volt. És nem bántani akarok senkit de Sammy egy élet stílus és egy élet cél volt nekem egy olyan valaki aki mindig várt és noszogatott és reménykedett és az én kicsi Sammym lehetett amikor csak éppen bújni akartam vagy harapdálni a vállát. Nagyon hiányzott és nem is resteltem se megetetni se szerezni neki pontokat, amit persze majd még szerzek is hogy boldog legyen az én kicsim :D NAGYON SZERETLEK ÉS HIÁNYZOL!!!!! ÉS I LOVE 106-OS SZOBA!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr962929856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása