HTML

I love hedgehog's

2011.10.27. 22:27 | Firecat | Szólj hozzá!

 Vett nekem a Dani egy sünt. Életem eddigi legszebb pillanata vált valóra ahogy egy csöpp kis tüskés életért én lettem a felelős.

Miután úgy 35 perc jeges szélben Lidl-nél álldogálásom után, (ami alatt szinte a madár fark tollának a színét is átgondoltam) meg jött a mandarinos lovagom én egészen meggy színt öltöttem magamra a sudár gömbölyded formáim ellenére is. Csak úgy dübörgött a szívem mikor tudatosultam azzal, hogy én nem sokára anya leszek :D Kipirult és jeges arccal mosolyogva próbáltam üdvözölni, de a jég nem engedett csak vicsorgás lett. Majd a csókjától hirtelen Hawaii-i hangulat és levert a víz. Még így 2 év után is imádom a csókját <3. Kézen fogva lóbálva indultunk el a tüskevárba ahol vért minket egy picinyke élet félelemmel teli izgatottsággal csöpp szívében. Benyitva megcsapott a meleg levegő és az orrom is kezdett felengedni mikor meg láttam őt. Gyönyörű szürke pofika, fekete fehér tüskék és hegyesen égnek álló nózi. Rögtön belé szerettem. Miss Csucsor azonnal a nózi detektorát rám szegezte és kémlelte hogy vajon jó gazdi leszek-e az úri hölgynek. Nem tudtam másra figyelni csak az egyenletes kis szuszogásra és a pöttömnyi gomb szemekre melyek érdeklődve bámultak. Miután Csucsor összes dolgát átbeszéltük az ex gazdival, én boldogan és büszkén gyalogoltam végig a Tihanyi Árpád úton egy 38-as sárga cipős dobozzal...

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr673335077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása