HTML

9.nap, avagy Hogyan legyek kevésbé másnapos?????

2010.06.20. 14:56 | Firecat | Szólj hozzá!

Tegnap buliztam értitek???? oké ez az előző EDDÁ-s bejegyzés után nem olyan jól üt, de ott voltam Csornán házi buliban. Asszem 3 sört ittam meg ennyi hp-t is meg 1 szem fütyülőst is. De pezsgő is csusszant a te a mega kávé mellé. Meg volt vadmalac pöri ^^ nagyon ott volt a kaja. Az lehet hogy csak 2en voltunk lányok (a házigizda csaj meg én) de a többiek osztálytársak voltak és az ofő is ott volt velünk, beszarás mekkora buli volt. Volt kaja, pia Tűz meg kibaszott sok szúnyog!!!!!! Csináltam képeket is és csak 2 sikerült felkerülnöm hál isten, de arra is csak azért mert aljas módon a Dóra a másik csaj elcsípte a gépet... Mondjuk ezt most nem szántam hosszú posztnak, mert jelenleg 2 dolog érdekel:

1. Ha 1 től 4 ig aludtam és 6 kor hazaérve 9ig szintén aludtam AKKOR MIÉRT VAGYOK ÁLMOS ÉS MÁSNAPOS????????

2. Ma beszélek este Jégcsappal, mert egy tesó blogom írója nagyon elkezdett olvadni, ami nem jó értelemben értendő most sajnos...

 

Holnaptól elkezdődik az igazi hajtás, mert kedden ránk tör a firi - frász, vagyis az érettségi. Sok sikert Jégcsapnak és Wall-E nak! Meg nekem is! ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr62095715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása