HTML

Utazás...

2011.01.10. 17:00 | Firecat | Szólj hozzá!

 Jövök mint a jó gyerekek a buszon vasárnap és kiszúrok egy pontot a távolban, ezen merengek egészen óvárig. DE nem erről fogok beszélni asszem. A tabló kérdés foglalkoztat... Ez ilyen folyton matt téma a suliban, mert ha én mondok valamit az neeeem de ha a puli mondja akkor az nagyon ott van. Most pl a kötelező szeretni való tabló ötlet a Star Wars-os. hát ez asszem rettenet. Nekem ismét volt pofám és kiálltam magamért meg a csendben lévőkért. Levagyok hurrogva.. de a pozitív hogy vagy nem kell rajta szerepelnem, vagy nem is lesz. Még nem tudom melyik a jobb de legalább Yoda nem fog idézeteket ontani a jövőben nekem :P

Azt hiszem ki vagyok egyensúlyozva most, bár vannak olyan emberek akik már engem nem vesznek barát számba mert nem vagyok trendi, sőt áááá nem is tudom. Szóval semminek nem vesznek ami kurva szarul tud esni e bazzeg azt hiszem kapjam be és törődjek bele van. De meg is teszem ha ez kell. Csak a pofiba mondva jobban esik.

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr762574551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása