HTML

16.nap, Innen-onnan lopott percek csodája...

2010.06.28. 14:26 | Firecat | Szólj hozzá!

Hatalmas élményben volt részünk a hétvégén, a húgom Czunci (www.czunci.blog.hu) kerek 1 éves lett! Sokan voltunk és éhesek így volt kaja is meg pia is a megfáradt vendégeknek. Czunci pedig kihasználta a körül rajongást, és szinte mindenki kezébe vagy ölébe felkéreckedett. A házigizdák vagyis anya meg én egyen rózsaszín pólóban feszítetünk csak hogy még inkább látszódjon hogy ez a szín nem nekem való... (-.-) A vendégek felnőtt és gyerekes része nem várta meg a fürdetést, ezért 4en csordában vagyis Boró, Dani, Puszter meg Én részesültünk abban az örömben hogy fürdethettünk. Poén volt! XD Lefekvés után már csak 3an maradtunk az egész lakásban, Dani, Puszter és szerény személyem. A húgom szülinapja alkalmából, vagy csak mert nagyok vagyunk és meg kívántuk, közös erővel megittunk 1 üveg pezsgőt. Csodás volt az egész hangulat szerintem. Hangulatos és kicsit olyan magánszféra alakult ki ami nem hinném hogy ne bontott volna gátlásokat. De Puszternek sürgős buszra menése támadt 8 körül, így kettesben maradva a Sünömmel, és egy harmad pezsgővel a gyomromban a Sünimmel egy mese mellett döntöttünk, és az nap vagy 2x nem kellett egyikünknek sem macskát ölnie.

Velem volt délelőtt is, de ott lebegett a nem fogadott hívás apujától, ami vészes hangulatot teremtett az elválás gondolatát ébresztve bennem. Családiasak voltunk. Közös reggeli, közös ebéd és egész napi együtt pihenés a nyikorgó kanapémon... 13:50... Ez az a számpár amit ha meghallok szintén könnybe lábadna a szemem és könyörögnék lábához simulva hogy Ne menj! De most nem tettem. Elengedtem és tudtam hogy nem sokára látom, mert kedden a Sünim eljön meglátogatni engem. Szállt a délután és hol a gépelőtt hol a tv előtt és volt amikor egy kupac rajz mögött lehetett fellelni engem. Beszéltem egy barátnőmmel a munka miatt hátha, és kecsegtető dolgokat mondott. A remény újra felcsillant előttem. Most vasárnap volt László-nap és a délután folymán írtam Sünim apujának smst hogy boldog neved napját, de semmi reagálást nem kaptam. 3xi Süninek írás után és 2xes kicsöngő telefon után a Sünim fél 9kor felhívott hogy dolgozott ne haragudjak... De lehet ilyenkor haragudni? Dehogy is! Jó kedvűen meséltem a délutánomat a városban anyával, a fagyizást és feltette a kérdést: "Este rám érsz, mert amikor elmegyek a nővéremért előtte lenne 1-2 órám, veled tölteném ha lehet." Reflexből igent mondtam! és fél 10kor itt volt teljes pompájában és ezt a lopott időt velem töltötte, csakis velem, nem mással. Rávett, (nem sokat kellett győzködnie) hogy menjünk kedden moziba és filmeket böngésztünk, időpontokat lestünk, majd véglek kifáradva egymás mellé feküdve homlok összeérintve aludtam el mellette. Negyed1... csörög a telefon hogy megjött a nővére győrbe, mehet érte és álmosan, kicsit kómásan de kikászálódtunk az ágyból, felöltözött én gondosan csókokkal dúsítva elengedtem útjára a Sünimet aki velem akarta tölteni a lopott idejét...

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr812116038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása