HTML

25. nap avagy a hosszú kapcsolat fordulópontja...

2010.07.07. 17:09 | Firecat | 2 komment

2009. július 6. 22:43 SMS Feladó: Ismeretlen szám

"Szia itt vagy még Győrságon? Vagy nem? puszi Dani"

Válaszom rá: "Igen itt vagyok, miért? puszi Doma"

2009. július 6. 22:51 SMS Feladó: Ismeretlen szám

"Akkor holnap találkozunk 2kor a buszmegállóban? puszi Dani"

Válaszom rá: "Oké. Akkor holnap. puszi Doma"

Mondhatni így kezdődött minden. 1 évvel ezelőtt...

2009. július 7. 13:52

Direkt előbb mentem oda, bár nem volt tőlem messze az egyetlen buszmegálló a faluban. Egyszerű farmer, egy lila tök normális póló és egy farmer kabát. Ennyi volt a randi szerelésem, mert hát esőre állt és a cicoma meg a vakolat simán leázott volna rólam. Beállok oda a falu közepén lévő megállóba és várok. Gondolataimba vagyok merülve amikor egy srác a mellettem lévő virágboltból egy szál rózsával közelít felém. Cseppet sem volt ismerős, csak derengett max valami. :S Gyorsan elhadarta a nevét a 2 puszi közt és én csak a Dánielt értettem... Elmentünk meginni egy kólát és közben fagattam: Mit szeret? Hova jár? Mi a hobbija? És hány éves? Ja meg a hol lakik? Beszélgetés közben elég egyértelművé vált hogy annyira különbözünk, hogy az már rettenetes: utája a koleszt, nincs sok barátja, 20 éves lesz, gyökeres falusi, vagyis én totálisan csődöt mondtam...Nem tudtam mit tegyek, ezért alaptémák következtek meg főleg én beszéltem mert szegény nagyon ideges volt... Annyira izgulhatott, nem csodálom, én is izgultam, de azért rajtam kevésbé látszott XD. Durván 2 órát üldögéltünk a 2dl kólánkkal összefonódva mire haza felé vettem az irányt, persze Dániellel szorosan a sarkamban. Ekkor anyámba vezetett utam (ez nem káromkodás, hanem összefutottam vele). Remek! Első randin már az anyám be van mutatva... Ez a totális leégés. Rövid séta után egy következő randit beszéltem meg Gyorsan elhadart nevű Dániellel...

2010. július 7. 06:12

A telefon megszólal és kómásan, csipákkal díszítve nyitom ki a szemem. Egy szájjal találom szemben magam ami gyorsan közzeledik a homlokom felé és egy cuppanással oda is talál.

"Boldog 1 évet Bocim!"

Ez keltett ma reggel. A gyorsan elhadart nevű Dániel aki az egy év alatt Sünire változtatta nevét egy homlok puszival keltett. Szundira visszanyomta a telefont és egy szoros öleléssel nyugtázta, hogy mellettem lennie jó érzés. Nem számoltam, de számtalanszor nyomta meg azt a bizonyos tovább alvós gombot és mindannyiszor mellém bújva a szememet nézve és a pofimat simogatva pihent tovább. Tudom, hogy lusta vagyok, de az ágyban fekve néztem végig ahogy átöltözik munkásruhába, berakja az előző este általam elkészült kajáját és mellém heveredik tovább cirógatva az arcomat. El sem engedném soha ha nem lenne kötelező... De elengedtem és ő ment serényen munkába a tudattal hogy 1 éve ilyenkor még bőven aludt az első randink előtt. Írtam neki délelőtt, hogy tudja mit gondolok: "Boldog 1 évet Szerelmem! Szeretlek csók Bocid"

"Ha krízis van, te nem fagysz le, mész tovább és engem is továbbrugdalsz, mert láttál rosszabbat, túléltél rosszabbat. Ezért tudod, hogy nekünk is menni fog. Azt mondom, hogy sötét vagyok és ijesztő. Ez nem hiba, hanem erő. Ettől vagyok az, aki vagyok. Nem fogok letérdelni, és nem kérdezek semmit. Szeretlek, és nem kell nekem senki más, csak te."

A bejegyzés trackback címe:

https://firecat.blog.hu/api/trackback/id/tr262136443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironcat92 2010.07.08. 15:31:38

még sok sok ilyet kívánok!! Puszi mindkettőtöknek!

ironcat92 2010.07.08. 15:32:17

még sok sok ilyet kívánok!! Puszi mindkettőtöknek!
süti beállítások módosítása