HTML

27.-28.-29. nap, avagy az évfordulós nyaralás...

2010.07.12. 17:19 | Firecat | 1 komment

1 teljes éve már vele! (^^)

El se tudom hinni, hogy tényleg megtörtént és ott voltunk 2en Hegykőn. Pénteken délelőtt már a hajam vége is azt várta, hogy elmenjünk nyaralni, de csak nem jött még a barna herceg fekete kocsin... A táska kész, az idegeim pattanásig, a küllemem tökéletes, a hangulatom kifejezetten mintha tüskés sünön ültem volna... Előbb eljöhetett a munkából, 1 órával de én nem bírtam magammal, tanulni kezdtem!!! (Nem vagyok stréber!) Csörren a telefon, persze hogy ő az, kb 15perc és itt van. Csináltam neki kaját, raktunk el kb 4l innit nehogy valaki kiszáradjon útközben. Fel jön a könyörgésemre és szájtátva lesi a csomagomat. Talán egy picit több cuccot raktam be, de kérem szépen nő vagyok nekem ez jár! :P Lassan haladva a kocsival nehogy beleszédüljek abba, hogy nyaralok, Enesén tankolunk és a leghosszabb, legmelegebb utazás után egy csodás termál előtt találom magam. Bejelentkezünk, (ilyenkor jó hogy már régebben foglaltunk) és a kis szoba hatalmas ágyán fáradtan terülünk el. Csak pár perc pihi volt (aktív pihi) és a kipakolt csomagokból előtúrt fürdőruhákban már el is terültünk a gyógyvízben. (Én joggal aban, mert azt az utat csak így tudtuk jó ledolgozni) Kellemes fürdőzés után a szobában lemostuk az ázott osztrák-német-szlovák darabokat egymásról és kéz a kézben felfedeztük a hotel környékét. Az utat egy vacsi zárta a termál éttermében 1 pohár borral az elegancia révén, finom fő étellel és édes desszerttel. Immár teli pocival a hatalmas ágyon egymásnak örülve koccintottunk arra, hogy 1 éve már hoogy megismerkedtünk.

Szombat reggel a falubeli kis boltban vettünk reggelit, gyalogoson ráérősen megettük és a termál vízzel dúsítottuk. 1-2 körül elindultunk, hogy a Fertő-tavi hajókázást megtapasztaljuk. Gyorsan oda értünk Fertőrákosra és hipp-hopp már a hajón is voltunk. Meleg volt, de csodálatos kilátással. A hangosbemondóból tájékoztató szólt, de a táj ezt simán felül múlta. csak ültünk és nézelődtünk, és nem is akartuk, hogy vége legyen. A határon is átkeltünk, és rengetegszer megjegyeztük, hogy itt akinek nyaralója van az egy burzsuj máker! 5 órakkor gyors ebéd, mert a gyomor már nagyon könyörgött és utána szintén áztatás. Jó móka volt a wellness medencében és persze én győztem ott is :P megfáradtam 7kor a szobában lefürödtünk, szintén az étteremben vacsiztunk. Rengeteg kaját adtak és én személy szerint tele lettem. De nagyon is. A szobában az ágyon fekve filmeztünk, meg tvztünk és még ez is olyan meghitt volt vele...Reggel a kicsi sünim egy korai áztatással kezdte én lustálkodni terveztem, de nem volt szívem egyedül hagyni. Tehát vasárnap reggel az ott oszló külföldiek ámulatára a hotel 2 legfiatalabb vendége (feltételezem mi voltunk a legszebbek is) jó 1 órán át egymást istenítette a gyógyvízben... A további napom a lehető legjobban telt és boldogsággal töltött el, hogy egy fárasztó nap után ismét mellette fekhettem és reggel ébredhettem.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.